понеділок, 4 травня 2020 р.

До уваги учнів 7-Б класу!
Завдання з української мови на 05.05.2020 року
Тема уроку «Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі»
Напишіть на окремих листочках творчу роботу на одну із тем:
«Душу я у вишивку вкладаю»,
«Як я допомагала бабусі пекти пиріг»,
«Моя улюблена справа».
Орієнтовний план
1. Чим приваблює мене цей трудовий процес. Чому саме він припав до душі (запам’ятався, вразив).
2. Як я до нього готувався (готувалася).
3. Вдалий початок справи — запорука успіху.
4. Які дії і в якій послідовності виконував (виконувала).
5. Результат моєї роботи.
6. Чи принесла робота задоволення.
Сфотографуйте, будь ласка, свої контрольні роботи, підпишіть і відправте на вайбер (0967757384) або на електронну пошту vitakoval1972@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар